Sunday, December 7, 2008

Olympic MinI dI geREja GOOd ShepaRd..sekali lagi~!!

7-12-2008(AhAd)

walao~...hari bermula selepas saya buka mata n bangun dari tidur saya pada pukul 8.30am....semua anggota keluarga saya masih dalam keadaan tidur mereka yang SYOK~!!!walau bagaimanapun...saya pun bermula mengemas ruamah saya kerana orang gaji telah OFF.....selepas itu....saya pun membawa anjing saya untuk berjalan n membuat urusan BISNESS nya....lol~itu anjing bodoh....bawa saya jumpa ngan TEMAN WANITAnya(anjing betina ya bernama xxxx)...haha.....peduli dialah....hari ini punya topic bukan cakap tentang anjing saya yang bodoh itu..TAPI TENTANG SAYA......wakaka...

ok...hari ini..saya pergi ke olympic mini di gereja GOOD SHEPARD lagi...kali ini...kita akan...bermain permainan dalaman..atau dikenali sebagai.....''OUTDOOR GAME oleh orang putih)......haha...permainan yang kita main ialah...FUTSAL....dan bola keranjang~!!!AMAZING...kedua-duanya merupakan sukan yang saya pro dalamnya..saya telah menyertai...permainan FUTSAl...dan mewakili....KUMPULAN KUNING yang saya baru sertai bersama rakan saya....kali ini....kumpulan saya telah memang dengan BANGGAnya..dengan mengalah kan kumpulan merah....7-3.....dengan pengetahuan semua....saya telah goal sebanyak.....5 bola....dan membawa kemenagan dengan gembira sekali...

lol....saya juga telah membawa 2 kawan ke acara tersebut....dan mereka bermain catur di sana dengan beberapa orang dewasa di sana....malangnya....IAN ho kalah kepada orang dewasa tersebut dengan bangga...dat akan balik untuk bermain lagi......selepas itu..kami tiga pun pergi ke GOLF club untuk....mandi...

walao...selepas permainan di sana...saya pun letih n seperti nak mati sudah~pulang ke rumah pada pukul 8.32pm kerana saya terpaksa pergi ke batu 8 bersama bapa saya...untuk memjaga kedai meja bola nya.....

INI LAH HARI SAYA


No comments: